УЧНІВСЬКЕ САМОВРЯДУВАННЯ

/Files/images/Форт.jpg

Девіз: Форт захищає нас і єднає,

Віру у світле майбутнє вселяє!

Ф - фортуна

О - охоплення радістю всіх і завжди

Р - репетиція дорослого життя

Т - творча співдружність дітей та дорослих

Закони фортівців:

1. Клопітливо збирати скарб знань;

2. Приносити користь і радість іншим;

3. Берегти здоров’я своє і оточуючого світу;

4. Чесно і відповідально відноситися до обраної справи;

5. Разом організовувати, творити разом;

6. Сперечатися і доводити;

7. Захищати членів організації;

8. Залучати дорослих до діяльності і допомоги;

9. Набиратися досвіду самоврядування у інших, ділитися своїм.

Велика роль у Жовтневій загальноосвітній школі приділяється учнівському самоврядуванню. Так у школі створено демократичну республіку «Форт», яка має свій герб, девіз, статут, конституцію.

Учнівське самоврядування у Жовтневій ЗОШ – це організація життя шкільного колективу, в якій:

- розвивається соціально активна, гуманістично спрямована особистість;

- в учнів з’являється можливість виявити себе в соціально значимих справах;

- формується глибоко усвідомлена громадянська позиція учня, почуття власної гідності, національної свідомості.

Головним завданням учнівського самоврядування є формування й розвиток соціальної активності, гуманістично спрямованої особистості з глибоко усвідомленою громадянською позицією, почуттям національної свідомості.

Метою учнівського самоврядування є формування у підлітків правової культури, готовності жити в правовій державі, брати на себе соціальну та громадянську відповідальність.

Принципи організації учнівського самоврядування:

- самостійність;

- ініціативність;

- рівноправність;

- принциповість і відповідальність;

- гласність і демократія

Цінність учнівського самоврядуванняполягає в тому, що діти глибоко і всебічно проникають у сутність своїх прав та обов’язків; забезпечується комплексний виховний вплив на учнів шляхом їх залучення до систематичної й усвідомленої участі у справах школи та класу, до вирішення важливих питань життя школи.

Наявність соціальної проблеми у створенні дитячого об’єднання

В умовах незалежної України докорінно змінюється мета, стратегія і тактика функціонування самоврядування. Її сутність насамперед полягає у формуванні гідного громадянина України на принципах демократії та на основі загальнолюдської моралі, національної культури, традицій та духовності українського народу.

Учнівське самоврядування як система будується на підставі співзвучних проблем дитини і суспільства.

Беручи участь у роботі учнівського самоврядування, молоді люди зможуть не тільки поглибити своє розуміння демократії, а й з ясувати роль, яку виконує кожний громадянин у розвитку демократичних ідеалів, своїми вчинками діючи на користь суспільства.

Учнівське самоврядування дає можливість кожній дитині реалізувати свої здібності в самостійно обраному напрямі. Крім того, в процесі постійного залучення дітей до участі в суспільному житті формуються певні риси:

- уміння самоорганізуватися та організувати будь-яку справу й участь у ній інших;

- почуття власної гідності;

- почуття справедливості;

- комунікабельність, порядність у стосунках з оточуючими;

- готовність прийти на допомогу, захистити права людини і громадянина.

Члени шкільного Парламенту Березенко Вікторія та Амчисласький Ярослав входять до Ліги старшокласників Харківського району. Саме вони знайомлять своїх друзів з акціями, заходами, які організовує Ліга. Звичайно, учні школи з радість і натхненням приєднуються до добрих справ.

Так у 2014 – 2015 навчальному році членами республіки «Форт» було здійснено проект «Перлини рідного краю». У селі Борщова є величний Свято – Тихонівський храм, в якому хрестили Бориса Грінченка – видатного українського письменника. Діти зібрали цінний матеріал, зробили презентацію та виступили на учнівській конференції «Моє село – моя маленька батьківщина».

Кiлькiсть переглядiв: 507

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.

Фотогалерея

Дата останньої зміни 12 Грудня 2019

Цей сайт безкоштовний!