УЧНІВСЬКЕ САМОВРЯДУВАННЯ
Девіз: Форт захищає нас і єднає,
Віру у світле майбутнє вселяє!
Ф - фортуна
О - охоплення радістю всіх і завжди
Р - репетиція дорослого життя
Т - творча співдружність дітей та дорослих
Закони фортівців:
1. Клопітливо збирати скарб знань;
2. Приносити користь і радість іншим;
3. Берегти здоров’я своє і оточуючого світу;
4. Чесно і відповідально відноситися до обраної справи;
5. Разом організовувати, творити разом;
6. Сперечатися і доводити;
7. Захищати членів організації;
8. Залучати дорослих до діяльності і допомоги;
9. Набиратися досвіду самоврядування у інших, ділитися своїм.
Велика роль у КЗ "Слобожанський ліцей" приділяється учнівському самоврядуванню. Так у ліцеї створено демократичну республіку «Форт», яка має свій герб, девіз, статут, конституцію.
Учнівське самоврядування у Слобожанському ліцеї – це організація життя учнівського колективу, в якому:
- розвивається соціально активна, гуманістично спрямована особистість;
- в учнів з’являється можливість виявити себе в соціально значимих справах;
- формується глибоко усвідомлена громадянська позиція учня, почуття власної гідності, національної свідомості.
1. Мета та завдання учнівського самоврядування Слобожанського ліцею:
1.Захист правта інтересів учнів.
2. Інтеграція зусиль учнівського загалу для добрих і корисних справ.
3.Розробка і реалізація учнівських проектів, спрямованих на вдосконалення навчально-виховного процесу в ліцеї.
4.Вироблення навичок самоврядування, соціальної активності та соціальної відповідальності учнів завдяки організації участі їх у практичній громадській діяльності.
5.Виявлення та стимулювання розвитку творчого потенціалу кожного учня, збагачення його суспільно-громадянського досвіду.
6.Формування життєвої компетентності та стимулювання прагнень учнів до життєвого успіху.
7.Розвиток творчих рис характеру - цілеспрямованості, вимогливості, толерантності, винахідливості, оригінальності, готовності до виправданого ризику.
8.Заохочення учнів до участі у розв'язанні трудових, соціально-політичних, моральних проблем суспільства.
9.Розвиток світогляду учнівської молоді.
2.Учнівський парламент КЗ "Слобожанський ліцей" поділяється на такі ланки:
Архіваріуси. Завдання: Збереження традицій ліцею. Робота з архівними документами ліцею. Оновлення експозицій музею історії ліцею.
Блогери. Завдання: Висвітлення подій на сайті ліцею та в інформаційному куточку.
Еко-team. Завдання: Екологічне виховання. Збереження та примноження зелених насаджень ліцею та його території. Участь у фестивалях екологічної просвіти.
Берегиня. Завдання: Збереження і примноження національних традицій. Оновлення та збереження експонатів музею «Слобожанська хата»
Науковці. Завдання:Участь в інтелектуальних конкурсах та олімпіадах. Пропаганда досягнень науки. Робота в МАН. Проведення предметних днів.
Продюсери. Завдання: Організація та проведення виховних заходів. Організація роботи самоврядування.
Спорт-team. Завдання: Організація та проведення спортивних змагань та фізкультурно-оздоровчої роботи ліцею. Пропаганда здорового способу життя.
Здоров’я. Завдання: Пропаганда здорового способу життя та набуття навиків надання першої долікарської допомоги.
3. Структура учнівського парламенту:
Президент учнівського парламенту Доля Яна, 10 клас | |||
Віце-президент учнівського парламенту Волох Ярослава, 9 клас | Секретар учнівського парламенту Бражнік Аліса, 9 клас | ||
№ п/п | Ланки учнівського парламенту | П.І.Б. учня | П.І.Б. вчителя, який очолює ланку |
1. | Архіваруси | Дєрєєва Юлія, 9 кл. Манойленко Дар’я, 9 кл. | Сисоєва Наталя Миколаївна |
2. | Блогери | Звєряка Дар’я, 8 кл. Сиротенко Максим, 9 кл. | Синяговська Ольга Анатоліївна |
3. | Eko-team | Якименко Олеся, 11 кл. Гармаш Стас, 11 кл. | Дріль Оксана Сергіївна |
4. | Берегиня | Єресько Анастасія, 11 кл. Єрьоміна Карина, 9 кл. | Шевченко Тетяна Миколаївна |
5. | Науковці | Ясковець Данило, 8 кл. Золотарьов Влад, 9 кл. | Каргопольцева Лариса Іванівна |
6. | Продюсери | Денисенко Ілля, 10 кл. Пуляєв Іван, 8 кл. | Єна Віра Миколаївна |
7. | Спорт- team | Добрянська Дар’я, 10 кл. Бронніков Руслан, 9 кл. | Каргопольцев Михайло Олексійович |
8. | Здоров’я | Михайлова Анна, 8 кл. Кіпоренко Олег, 9 кл. | Сергієнко Тетяна Дмитрівна |
Коментарi